Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lomotko D$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Lomotko D. V. Formalization of rolling stock distribution processes by using dynamic model [Електронний ресурс] / D. V. Lomotko, D. V. Arsenenko, N. A. Nosko, O. V. Kovalova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_15 Мета роботи - формалізація процесу підвищення ефективності розподілу рухомого складу (РС) на залізницях під завантаження шляхом концентрації навантажувальних робіт на терміналах за допомогою динамічної моделі. Як показує досвід, для оператора інфраструктури розподіл РС є складним процесом. Проаналізовано транспортно-експедиційне обслуговування, технологію роботи окремих суб'єктів залізничної галузі й формування організаційних принципів керування вагонами підприємств різних форм власності. Установлено, що система розподілу РС, заснована на принципах логістичного контролю на шляху прямування, має відповідати певним методологічним критеріям, а саме: скорочення часу пропуску й очікування вантажних операцій, формування достовірного інформаційного середовища для всіх учасників транспортування, створення умов для прийняття швидкого й максимально вигідного рішення щодо подальшого руху РС. Створено перелік необхідних умов для динамічного розвитку транспортного сектора відповідно до поточних вимог ринку. Розглянуто алгоритм логістичного управління процесом розподілу залізничного РС. Доведено, що відносини між учасниками транспортного процесу на початкових етапах реформ формуються на основі недискримінаційного доступу до ресурсів вантажів. Проаналізовано роботу диспетчерського персоналу з точки зору попиту на рухомий склад на всіх етапах управління транспортним процесом. Уперше запропоновано динамічну модель, яка відтворює інформаційне поле для всіх учасників переміщення РС. За її допомогою встановлено, що залізниці мають створювати систему розподілу РС, яка має відповідати наступним критеріям: зменшення пробігу й тривалості очікування вантажних операцій, створення умов прийняття швидкого й вигідного рішення щодо подальшого просування РС. Застосування розробленого методу розподілу РС для формування одиничних поїздів надасть змогу значно зменшити логістичні витрати в ланцюгу постачання й підвищити його конкурентоспроможність на зовнішньому ринку. Розвиток такої системи зумовлює створення справді незалежного регулятора транспортно-логістичного процесу за умов формування єдиного інформаційного середовища.
| 2. |
Lomotko D. V. The role of Ukrainian railway transport in modern logistic processes [Електронний ресурс] / D. V. Lomotko, H. O. Prymachenko, Y. I. Hryhorova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 5. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_5_7 Оскільки Україна активно розвиває свою транспортно-логістичну мережу з урахуванням сучасних змін, обсяг торгівлі між Європою й Азією, який постійно зростає, представляє гарну можливість підвищення функціональної сумісності мереж для міжнародних залізничних перевезень. У дослідженні передбачено детально розглянути основні компоненти сумісності залізниць і можливі шляхи досягнення їх взаємодії. За основу була взята ідея інтероперабельності як складової логістичної системи на залізниці. Проаналізовано перетинання різних типів колій на прикладі співпраці України з країнами Європи й Азії через збільшення товарообігу між ними. З огляду на загальні технічні параметри, які об'єднують роботу залізниць, ми з'ясували такі принципи: узгодити набір технічних параметрів, необхідних для взаємодії в усьому регіоні; виявити значення й методи узгодження технічних параметрів для досягнення технічної сумісності; прийняти рішення про поступове впровадження технічної сумісності, починаючи з міжнародних коридорів, скоординовано залежно від пріоритетів міжнародних перевезень. Розглянуто значення сумісності як частини залізничних логістичних систем. Отримані результати пошуку можуть бути використані під час впровадження загальної платформи співпраці України з іншими країнами, пов'язаними з експлуатаційною сумісністю залізниць, шляхом створення загальної бази для роботи в перспективному співробітництві.
| 3. |
Lomotko D. Improvement of the logistics of container transportation at border stations and terminals [Електронний ресурс] / D. Lomotko, D. Kovalov // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2023. - № 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2023_2_10
| 4. |
Lomotko D. Modeling the railway and automobile supply chain on the basis of "green" logistics [Електронний ресурс] / D. Lomotko, O. Ogar, M. Lomotko, O. Afanasova // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2023. - Вип. 205. - С. 98-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2023_205_11
| 5. |
Lomotko D. V. Improvement of the transport-transfer hubs operation during multimodal passenger transportation with the participation of the railways and motor transport [Електронний ресурс] / D. V. Lomotko, О. V. Filipskyi, D. М. Kravchenko. // Scientific works of Vinnytsia national technical university. - 2019. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntue_2019_4_9
|
|
|